سفارش تبلیغ
صبا ویژن

محوطه سازی مدرن ویلا

 

 

 

 

محوطه سازی مدرن که توسط خطوط تمیز و زیبایی کلی بی نظم و تصفیه شده تعریف می شود ، تجسم ارگانیک "کمتر بیشتر است" است    .

ایده آل برای چیدمان املاک معاصر یا به عنوان یک تقابل خوشایند در برابر ساختار سنتی خانه ، منظره مدرن منظره ای است که بیش از هر چیز برای تقارن و تعادل تلاش می کند   .

برخلاف محوطه سازی استاندارد که بیشتر مربوط به گیاهان و جانوران است ، محوطه سازی مدرن به اجزای اضافی نیز متکی است. لهجه های چوبی و سنگی ، پاسیوی مینیمالیستی ، مسیرهای پیاده روی ساده و حتی وسایل فلزی همگی نقشی اساسی در طراحی مدرن طراحی فضای باز دارند.

از نظر مواد و زیور آلات ، طراحی مدرن محوطه سازی بیشتر از ظروف سفالی ، صنایع را ترجیح می دهد. کاشی های بتونی خام یا زاویه ای ایده آل هستند. بجای اینکه گروه سبز خود را در قطعات دایره ای گروه بندی کنند ، گیاهان در طرح های هندسی قرار می گیرند که ساکنان را به روشی ساده ، تقریباً شبیه صفحه شطرنج هدایت می کنند ، در مقابل یک دوربرگردان گلدارتر از گل.

چمن به خودی خود بازیگر اصلی در محوطه سازی مدرن نیست ، بلکه در عوض برای کنار زدن و چارچوب بسترهای پر از شن و مسیرهای طراحی شده است. هنگام انتخاب گیاهان و گلهای خاص برای یک حیاط مدرن ، انواع آسیایی مانند بامبو و شمشاد ، همچنین سرخس ها و لورها زیبایی و سادگی را ارائه می دهند و نگهداری آنها نسبتاً آسان است.

برخی ممکن است طراحی محوطه سازی مدرن را برای حیاط پشتی یا حیاط جلویی به عنوان کار قلب سفت و سخت یا روح غیر آلی تصور کنند. برعکس ، این نشان از یک انسان شاعر واقعاً ، مردی است که به فضای شخصی و محیط اطراف خود فکر می کند. پایه و اساس مدرن سازی مدرن در فلسفه و هندسه نهفته است: گیاهان ، مبلمان و مسیرهای مختلف چگونه همه در کنار هم قرار می گیرند؟

آیا آنها محجوب هستند ، شاید حتی مانند ذن باشند؟ آیا به جای حواس پرتی با شلوغی محیطی ، خانه را ارتقا می دهند و چشم بیننده را به سمت نقاط کانونی عمدی می کشانند؟

 

 

جهت مشاهده ی نمونه های بیشتر محوطه سازی ویلا روی لینک کلیک کنید.